- MMTV Galan 2013

Igår var det ingen vanlig torsdagskväll utan igår vankades det gala! I min högsadieskola hade vi Musik och Media klasser vilka nu efter 10 år i skolan och 5 år på youtube läggs ner. Och det avslutades med en gala full av framträdanden, mat och gamla MM-elever! Själv gick jag i Musikklassen, men jag har varit med i flera liknande evenemang för MM tidigare av någon anledning. Jag och Max framförde för första (och enda) gången Om sanningen ska fram, live. Det blev en liten show det där, superkul!
 
Själv fotade jag knappt någonting, men lokalen var full av kameror och filmkameror så videor och bilder lär dyka upp senare. Här är dock en liten mingelbild på Fanny, mig och Max!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0