- Jakten på den perfekta studentklänningen.

Det är fortfarande flera månader kvar till studenten, men plötsligt har jag blivit väldigt stressad till att hitta den perfekta studentklänningen! Så fort jag får lite tid över sätter jag mig vid datorn och tittar runt på olika hemsidor. Jag har kommit fram till vilken typ av klänning jag är ute efter, och har faktiskt hittatr flera potentiella klänningar. Problem som uppstår i jakten på den bästa är dock det här med frakt, storlekar, tull osv. Min favorit just nu kostar nämligen en del när frakt och tull från Usa tillkommer, och dessutom finns den inte inne i rätt storlek. Och favoriten nummer två verkarv vara helt slutsåld, medan alternativ nummer tre skär sig mot min studentmössa... Alltså, dessa i-landsproblem gör mig lite smått galen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0