- Inspirationen är på topp.

 
 
 
Efter att ha ätit en massa mat + fika + godis de senaste dagarna är jag nu fullt redo att sätta igång med en nyttigare period, för jag vet att jag precis som många andra mår som bäst då. Satte mig därför ner vid Weheartit för att frossa i dels nyttiga och fruktiga bilder men även gym- och träningsbilder. 
 
Och då hittade jag dessa fina fotografier. En tjej vars blogg ni hittar här, som även motiverade mig att ta tag i stretchingen ordentligt i samband med kost och styrka osv! Gymnastiken är trots allt en stor del av mitt liv och jag är stel som en pinne för att vara gymnast. Men nu kör vi! HAr tänk fota lite före och efter bilder också, this is for real. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0