- Från soffhäng, till dans och vidare till bedömning.

Denna helg kan lite enkelt summeras som välgdigt lugn och stillsam i början, men där intensiviteten ökade och ökade. Fredagskvällen bjöd på soffhäng här hemma och en väldigt tidig kväll, då min förkylning aldriv verkar vilja ge med sig. lördagen började likadant men svanlutades med middag ute med ett gäng vänner samt Mellomys i kombo med Just Dance och lite för mycket snacks (fuskis, jag som leker nyttig). Idag har jag suttit hela dagen på domarkurs, vilket varit extrem roligt och lärorikt men int eminst väldigt tufft! Siffror snurrar runt i mitt huvud nu kan man säga. Till er som inte är insatta säger jag bara, skillnad mellan exempelvis fotboll och en bedömningssport som gymnastik är stor...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0