- Favoriter just nu.

- Zara Larsson - Uncover
Alla som tittade på Talang för några år sedan minns säkerligen lilla söta Zara. Nu är hon 15 år - och en helt fantastisk sångerska! Jag är helt såld på hennes singen Uncover, men hela hennes EP/album "Introducing" är grymt. Lyssna på henne, ni kommer inte bli besvikna!
 
- Darin - En Apa Som Liknar Dig
En låt som kanske blivit lite sönderspelad av radio, men fortfarande väldigt härlig att lyssna på. Jag har liksom återupptäckt Darin efter årets säsong av Så mycket bättre. Killen är ju grym! 
 
- Emeli Sandé - Read All About It
Låten hörde jag första gången när min syster spelade den på gitarr. Och den, samt ett flertal låtar från samma artist, är superbra! Just denna låt är så himla fin. Med den hög i hörlurarna kan jag inte låta bli att få gåshud!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Estelle

Gud vad fin blogg du har! Hoppas du har haft en grym dag. Kram

2013-01-27 @ 19:29:14
URL: http://Estellewilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0