- En mysig julafton, helt enkelt.

Ja som ni säkert märkt så är bloggen inte prio ett nu. Vill dock inte officiellt sluta, så jag tänker helt enkelt köra lite då och då, när jag känner för det. Vet knappt för vems skulle jag egentligen uppdaterar, kanske för min egen. Men oavsett vad, uppdateringen kan komma att variera en del framöver!
 
Här är i alla fall lite fina bilder från julaftonsdagen, innan huset fylldes av gäster. Enjoy!
 
 
Pyntad julgran och stor stjärna i fönstret.
 
Jag var iklädd en gammal svart klänning och mysiga sockor.
 
Mys i en fotölj efter öppning av dagens klappar. De under granen är några av de gemensamma som delades ut senare på kvällen.
 
Min snygga syster.
 
Ja, ni ser rätt. VI hade en uppstoppad ren inomhus. Fråga inte mer, tack.
 
Dukning inför julbordet.
 
Fanny igen.
 
Ochg avslutningsvis en bild på mig och min far. Dansar till julmusik och söker kamerans uppmärksamhet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0