- Två veckor.

Om exakt två veckor landar vi i New York. Tiden har gått så otrolig fort, känns verkligen som att vi bokade biljetterna igår! Jag är superförväntansfull, det ska bli så himla kul att få uppleva staden som aldrig sover. Eller ja, så mycket som man hinner på 5 dagar i alla fall! Ska sätta oss ikväll och planera lite mer exakt vad vi vill göra där osv, så har ni tips på vad man måste göra/inte bör göra så kommentera gärna!

Och förresten, angående mitt skoproblem här under.. Det ha löst sig. Tog en sväng till Dr.Martens affär här i Stockholm och insåg att internet missvisas skorna litegrann. Det var alltså inte lika underbara i verklighet. Aja, nu vet jag det!


Kommentarer
Postat av: Silvia

Jättefin blogg. Kolla in på min blogg med ;)

2013-08-30 @ 22:58:48
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS
Postat av: Sandra

Fett fin blogg du har gmn <3 :)

2013-08-31 @ 22:45:42
URL: http://sandraborgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0