- Hjälp!

Jaha, då har man kärat ner sig i ett par skor. Igen.

Denna gång är det dock inte ett par skyhöga, vingliga klackar utan faktiskt ett par nödvändiga kängor inför hösten och vintern. Dessutom till ett inte alltför högt pris. Men så finns det självklart ett problem, ett annorlunda sådant. Det är en herrsko!

Jag hittade dess snyggingar på Dr. Martens hemsida för några dagar sedan och blev kär. Någon dag senare såg jag att det var en utan herrmodellerna. Min fråga till er är då, är det någon som vet den egentliga skillnaden mellan herr och damskor hos Dr. Martens? Gällande både modell och storlek. Tror ni att ett par herr i stl. 6 skulle fungera på mig som normalt har 38-39 i skor? Grymt tacksam för svar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0